Wij willen goede doelen steunen die werken aan cultuur en behoud van cultureel erfgoed. Wij werven fondsen voor onze goede doelen en geven bekendheid aan hun werk door het organiseren van een loterij.
Het toewijzingsbeleid van de BankGiro Loterij richt zich op het geven van een effectieve en verantwoorde bestemming aan de afdracht aan goede doelen. De BankGiro Loterij financiert organisaties die werkzaam zijn in de sector cultuur.
Ongeveer 650.000 Nederlanders spelen met de BankGiro Loterij mee. Zij maken kans op prijzen en steunen alle vormen van cultuur in Nederland: van molens tot concerten en van festivals tot musea. Van ieder verkocht lot is de helft bestemd voor deze goede doelen.
Opzeggen is nagenoeg onmogelijk. Je kunt alleen kosteloos opzeggen door te bellen. Men is telefonisch erg agressief. Er wordt tot vier keer toe een hele verhandeling gehouden over wat je gaat missen. Er wordt niet naar je geluisterd. Als je netjes zegt, dat je niet veel tijd hebt, word je afgebekt.
In al die vele jaren heb ik niets gewonnen. De winkans is vermoedelijk nihil.
Ik raad iedereen af om deel te nemen. Je bent waarschijnlijk donateur. Compleet onduidelijk wat er met je geld gebeurt.
Ik zou nul sterren willen geven, maar dat kan niet.
Sterke punten Agressieve marketing, daar zijn ze heel sterk in bij de Bankgiroloterij. Mensen de mond snoeren.
Zwakke punten AVG. Bij opzeggen harken ze al je gegevens nog een keer binnen. Die móét je geven, anders kan het niet. Opzeggen is dramatisch. Of kostbaar schriftelijk of je zit met een gedrilde machine aan de telefoon die alsnog blijft drammen om je loten te verkopen. Het is echt walgelijk. Dit is waarschijnlijk verboden. Maar het gebeurt toch. Het CBP zou erop moeten duiken.
Waarom is de trekking altijd een maand later? Vreemd. Hoe gebeurt de trekking en door wie? Totaal niet transparant. De eerste keer dat ik meespeelde won ik een paar puzzelboekjes, alleen bedoeld om me te laten zien dat je wel degelijk iets kan winnen. Daarna nooit meer iets gewonnen.
Sterke punten ?
Zwakke punten Het gevoel dat je voor de gek wordt gehouden.
Agressief, opzeggen ontzettend drama en gevaarlijk wat betreft AVG
Opzeggen is nagenoeg onmogelijk. Je kunt alleen kosteloos opzeggen door te bellen. Men is telefonisch erg agressief. Er wordt tot vier keer toe een hele verhandeling gehouden over wat je gaat missen. Er wordt niet naar je geluisterd. Als je netjes zegt, dat je niet veel tijd hebt, word je afgebekt.
In al die vele jaren heb ik niets gewonnen. De winkans is vermoedelijk nihil.
Ik raad iedereen af om deel te nemen. Je bent waarschijnlijk donateur. Compleet onduidelijk wat er met je geld gebeurt.
Ik zou nul sterren willen geven, maar dat kan niet.
Sterke punten
Agressieve marketing, daar zijn ze heel sterk in bij de Bankgiroloterij. Mensen de mond snoeren.
Zwakke punten
AVG. Bij opzeggen harken ze al je gegevens nog een keer binnen. Die móét je geven, anders kan het niet. Opzeggen is dramatisch. Of kostbaar schriftelijk of je zit met een gedrilde machine aan de telefoon die alsnog blijft drammen om je loten te verkopen. Het is echt walgelijk. Dit is waarschijnlijk verboden. Maar het gebeurt toch. Het CBP zou erop moeten duiken.
Ondoorzichtig
Waarom is de trekking altijd een maand later? Vreemd. Hoe gebeurt de trekking en door wie? Totaal niet transparant. De eerste keer dat ik meespeelde won ik een paar puzzelboekjes, alleen bedoeld om me te laten zien dat je wel degelijk iets kan winnen. Daarna nooit meer iets gewonnen.
Sterke punten
?
Zwakke punten
Het gevoel dat je voor de gek wordt gehouden.